Advocaat-stagiair

De lat ligt hoog als je bij JPR aan de slag wilt als advocaat-stagiair. Je patroon helpt je graag. Inhoudelijk duurt deze fase drie jaar in totaal, waarvan ongeveer twee jaar studie en een jaar activiteiten voor de Orde van Advocaten. Rond je deze periode succesvol af, dan verwelkomen we je graag als advocaat-medewerker bij JPR.

0T2A7344def2klein (Aangepast)

No-nonsens advocaten

JPR is een no-nonsense advocatenkantoor met vestigingen in Deventer, Doetinchem en Utrecht. Kortom: heb je affiniteit met ons werkgebied en heb je de ambitie om advocaat te worden, dan zit je goed bij ons.

Pak je verantwoordelijkheid

In de eerste periode ben je voornamelijk voor onze advocaten werkzaam, in hun praktijk. Via hen leer je de basisbeginselen van het recht en van de advocatuur in bredere zin. Houd er rekening mee dat je snel verantwoordelijkheid krijgt en eigen dossiers gaat behandelen. Dit betekent dat je als mens en als jurist snel volwassenheid kunt tonen.

Bouw aan duurzame relaties

We focussen ons bij JPR op de ondernemer: MKB-bedrijven, MKB+-bedrijven en (inter)nationaal opererende bedrijven. Onze klanten mogen rekenen op reëel (praktisch) juridisch advies, met een dosis lef. We helpen ze snel en met wederzijds respect. Zo bouwen we continu aan duurzame relaties, ook met particulieren.

Ontwikkel je juridische professionaliteit

Wat we je in de kern bieden is het ontwikkelen van jouw juridische professionaliteit. Je komt te werken in een team waarbinnen ‘er zijn’ voor je klanten centraal staat. Op de middellange termijn leiden we je op tot een gedegen advocaat met een eigen klantenkring.

Dit bieden we je

JPR biedt een informele en dynamische werksfeer, een goed salaris met secundaire arbeidsvoorwaarden, laptop en telefoon, ontwikkelmogelijkheden dankzij ons eigen opleidingsprogramma en beschikt over voldoende doorgroeimogelijkheden.

Carin0T2A8932bewprofiel (Aangepast)

Aan de slag als advocaat-stagiar bij JPR?

Wil je jezelf graag bewijzen bij JPR advocaten? Neem dan contact op met onze collega’s van HR.

Carin van Alst